Контакти |
Адреса ЧДМШ
№2:
м. Черкаси, бул.
Шевченка, 153, 182
Директор: Головатюк Людмила Василівна,
роб. тел. 33-10-38
Заступник директора з навчально–виховної роботи:
Жох Леонід
Васильович роб. тел.: 54-33-43
Робочі телефони: чергова 33-10-19 |
|
У розділі оголошень: 310 Показано оголошень: 301-310 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 |
Запишіть конспект на тему:,,Творчий портрет С.С. Гулака - Артемовського''. |
Завдання по сольфеджіо: повторюємо все.Побудуємо в тональності Мі мажор(4#) всі вивчені акорди та інтервали(тритони, характерні) з розв'язанням. Від ноти,,мі'' будуємо 6 акордів: В53, М 53, В6, М6, В64, М64( за формулами) Підібрати на фортепіано будь-яку дитячу пісеньку( ,,в траве сидел кузнечик'') ,записати нотами та ритмом( затакт) |
Тема: Засоби музичної виразності Склала викладач Черкаської ДМШ №2 Лісова Т.В. Швидкість в музиці … А. Метр В. Темп Б. Ритм Г. Лад 2. Одноголосно виражена музична думка … А. Мелодія В. Тембр Б. Темп Г. Динаміка 3. Особливе забарвлення звучання музичного інструменту або голосу… А. Темп В. Лад Б. Мелодія Г. Тембр 4. Найвища точка розвитку мелодії … А. Вершина В. Кульмінація Б. Крещендо Г. Модуляція 5. Акорди, що супроводжують мелодію … А. Арпеджіо В. Лад Б. Гармонія Г. Послідовність 6. Висота звучання… А. Регістр В. Кульмінація Б. Тембр Г. Динаміка 7. Чергування довгих і коротких звуків … А. Лад В. Ритм Б. Темп Г. Тембр 8. До якого засобу музичної виразності підходять слова: помірно, повільно? А. Лад В. Метр Б. Темп Г. Динаміка 9. До якого засобу музичної виразності підходять означення: рівний, пунктирний, одноманітний»? А. Метр В. Лад Б. Тембр Г. Ритм 10. До якого засобу музичної виразності підходять слова: кантилена, речитатив? А. Лад В. Мелодія Б. Гармонія Г. Фактура 11. Чергування сильних і слабких доль… А. Ритм В. Гармонія Б. Метр Г. Послідовність |
Тема: Віденські класики (1) Склала викладач Черкаської ДМШ №2 Лісова Т.В. Який композитор НЕ НАЛЕЖИТЬ до віденських класиків? А. Й.Гайдн В. Л.Бетховен Б. Й.Бах Г. В.Моцарт 2. Якого композитора називають «батьком симфонії»? А. Й.Бах В. Й.Гайдн Б. А.Вівальді Г. Л.Бетховен 3. Хто з композиторів віденських класиків народився в Бонні? А. Л.Бетховен В. Й.Гайдн Б. В.Моцарт Г. Г.Гендель 4. Якого композитора називали «диво-дитиною»? А. Й.Гайдн В. В.Моцарт Б. Л.Бетховен Г. Й.Бах 5. Який композитор почав писати музику для фортепіано? А. Й.Гайдн В. В.Моцарт Б. Л.Бетховен Г. Й.Бах 6. Який композитор народився в Зальцбурзі? А. Л.Бетховен В. Й.Гайдн Б. В.Моцарт Г. Г.Гендель 7. Який композитор 30 років був на службі в угорського князя Естерхазі? А. Й.Бах В. В.Моцарт Б. Л.Бетховен Г. Й.Гайдн 8. Для симфоній якого композитора характерні оптимістичні, світлі образи, танцювальні, народні теми? А. В.Моцарт В. Л.Бетховен Б. Й.Гайдн 9. Для симфоній якого композитора характерні драматичний зміст, героїчні образи, велич ідейного задуму? А. В.Моцарт В. Л.Бетховен Б. Й.Гайдн 10. Останній твір В.Моцарта А. Опера «Чарівна флейта» В. Опера «Дон Жуан» Б. Реквієм Г. Симфонія соль-мінор |
Склала викладач Черкаської ДМШ №2 Мисак С.Л. |
4 |
5 |
|
|
УВАГА!Розробка тем уроків з сольфеджіо та муз. літ. на 4 чверть 2019-2020н.р. (на період карантину) відбуватиметься за розкладом:
викл. Лісова Т.В. Вівт. - 3 клас Сер. - 4 клас Чет. - 5 клас П‘ят. - випускники Зв‘язок з викладачем: 067 593 15 11 063 788 56 11 (Вайбер) викл. Мисак С.Л. Пон.- 0,1,2 кл Вівт. 4кл-8р. навч,2кл-6р.н Сер. 5кл-8р.навч,3кл-6р.н Чет. 6кл-8р.навч,4кл-6р.н П‘т. випускні класи Зв‘язок з викладачем: 097 162 76 40 (Вайбер)
викл. Яневська А.В. Пон. 6 клас Вівт. 7клас Сер. випускні класи Чет. 3 клас П‘ят 4 клас Субота. 5 клас Зв‘язок з викладачем: 098 50 82 105 063 25 64 234 (Вайбер)
викл. Дзюбан О.І. Пон. 1, 2 клас Вівт. 3кл.-8річ. навч. Сер. 4кл.-8річ. навч. Чет. 7кл-8р. навч,5кл-6р.н. П‘ят. випускні класи Зв‘язок з викладачем: 068 281 40 36
Пон.- 2 клас
|
10 причин віддати дитину в музичну школу - Незважаючи на те, що дитина фальшиво співає пісні Чебурашки, і слуху у нього немає; - Незважаючи на те, що піаніно нікуди поставити і бабуся не може возити дитину «на музику»; - Незважаючи на те, що дитині взагалі ніколи - англійська, іспанська, секція з плавання, балет і т.д... Є вагомі причини все це подолати і все-таки вчити музиці, і ці причини повинні знати сучасні батьки Читати далі |
|