В тональності Ре'' бемоль мажор побудувати всі вивчені акорди та інтервали. Визначити та розв'язати акорди(тональності підписувати літерними позначенням). Вправа 122 - транспонувати в тональність Ре бемоль мажор. Визначити на слух (голосове повідомлення) Музлітература. Д. В. Січинський( конспект)
Тема: Віденські класики (1) Склала викладач Черкаської ДМШ №2 Лісова Т.В. Який композитор НЕ НАЛЕЖИТЬ до віденських класиків? А. Й.Гайдн В. Л.Бетховен Б. Й.Бах Г. В.Моцарт 2. Якого композитора називають «батьком симфонії»? А. Й.Бах В. Й.Гайдн Б. А.Вівальді Г. Л.Бетховен 3. Хто з композиторів віденських класиків народився в Бонні? А. Л.Бетховен В. Й.Гайдн Б. В.Моцарт Г. Г.Гендель 4. Якого композитора називали «диво-дитиною»? А. Й.Гайдн В. В.Моцарт Б. Л.Бетховен Г. Й.Бах 5. Який композитор почав писати музику для фортепіано? А. Й.Гайдн В. В.Моцарт Б. Л.Бетховен Г. Й.Бах 6. Який композитор народився в Зальцбурзі? А. Л.Бетховен В. Й.Гайдн Б. В.Моцарт Г. Г.Гендель 7. Який композитор 30 років був на службі в угорського князя Естерхазі? А. Й.Бах В. В.Моцарт Б. Л.Бетховен Г. Й.Гайдн 8. Для симфоній якого композитора характерні оптимістичні, світлі образи, танцювальні, народні теми? А. В.Моцарт В. Л.Бетховен Б. Й.Гайдн 9. Для симфоній якого композитора характерні драматичний зміст, героїчні образи, велич ідейного задуму? А. В.Моцарт В. Л.Бетховен Б. Й.Гайдн 10. Останній твір В.Моцарта А. Опера «Чарівна флейта» В. Опера «Дон Жуан» Б. Реквієм Г. Симфонія соль-мінор
викл. Яневська А.В. Пон. 6 клас Вівт. 7клас Сер. випускні класи Чет. 3 клас П‘ят 4 клас Субота. 5 клас Зв‘язок з викладачем: 098 50 82 105 063 25 64 234 (Вайбер)
викл. Дзюбан О.І. Пон. 1, 2 клас Вівт. 3кл.-8річ. навч. Сер. 4кл.-8річ. навч. Чет. 7кл-8р. навч,5кл-6р.н. П‘ят. випускні класи Зв‘язок з викладачем: 068 281 40 36
Пон.- 2 клас
10 причин віддати дитину в музичну школу
- Незважаючи на те, що дитина фальшиво співає пісні Чебурашки, і слуху у нього немає; - Незважаючи на те, що піаніно нікуди поставити і бабуся не може возити дитину «на музику»; - Незважаючи на те, що дитині взагалі ніколи - англійська, іспанська, секція з плавання, балет і т.д... Є вагомі причини все це подолати і все-таки вчити музиці, і ці причини повинні знати сучасні батьки